Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Μεγάλος Ψεύτης

Περπατά ένας τυπάς και βλέπει έξω από ένα σπίτι μια ταμπέλα που γράφει: "Πωλείται σκύλος που ξέρει να μιλά". Σαστίζει αυτός, οπότε γεμάτος περιέργεια πηγαίνει και χτυπά την πόρτα. Εμφανίζεται ένας κύριος, ο ιδιοκτήτης του σκύλου. Αυτός του λέει πως πίσω στην αυλή είναι ο σκύλος και αν θέλει να πάει να τον δει. Έτσι λοιπόν, ο φίλος μας πάει στην αυλή και βλέπει έναν μαύρο κοπρίτη να κάθεται και να χαζεύει αμέριμνος τον ουρανό. Δεν του γέμισε το μάτι, ωστόσο τον πλησιάζει και του λέει:
"Εσύ είσαι ο σκύλος που ξέρει να μιλά?"
"Ναι, εγώ" του απαντά ο σκύλος.
Παθαίνει πλάκα ο τυπάς οπότε συνεχίζει και του λέει:
"Πω, πω... φανταστικό. Πες μου κάτι για σένα, για τη ζωή σου."
Παίρνει το λόγο ο σκύλος:

"Κοίτα να δεις... Εγώ γεννήθηκα με αυτό το χάρισμα. Δυστυχώς όμως το τότε αφεντικό μου τρόμαξε και με πάταξε στους δρόμους... Από 'κει με μάζεψαν οι επιστήμονες και αφού μ' έκαναν πειραματόζωο μ' εκπαίδευσαν ως μυστικό πράκτορα, αφού κανείς δε μπορούσε να υποψιαστεί πως μιλάω και ακούω τους ανθρώπους. Έτσι λοιπόν με έστειλαν στη Μέση Ανατολή και σε μένα οφείλεται η ανατροπή απολυταρχικού καθεστώτος σε κάποια χώρα εκεί. Με τα πολλά, κουράστηκα και γω και διαπραγματεύτηκα με την υπηρεσία μια καλή συμφωνία.
Έτσι λοιπόν, η νέα μου θέση ήταν στα αεροδρόμια της χώρας να παρακολουθώ συνομιλίες λαθρεμπόρων. Αυτό οδήγησε σε πολλές συλλήψεις... Και σ' αυτό το πόστο συνεχίστηκε η καριέρα μου. Σε ό,τι αφορά τη προσωπική μου ζωή, παντρεύτηκα τρεις φορές και έκανα καμιά εικοσαριά παιδιά. Πλέον είμαι ένας συνταξιούχος παππούς που απολαμβάνω την ήσυχη και ήρεμη ζωή μου..."

Ο τύπος έχει κουφαθεί με όλα αυτά που άκουσε! Πάει στο αφεντικό και του λέει:
"Πόσο τον δίνεις?"
Αυτός απαντά:
"20 ευρώ.."
Ο τύπος κουφαίνεται: 
"Μα καλά, γιατί τόσο λίγο?"
Και απαντά το αφεντικό:

"Ρε μην ψαρώνεις, ό,τι σου είπε είναι ψέματα! Σε όλη του τη ζωή αράζει..."