Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Ανταύγειες και Έλικες


Μια ξανθιά το είχε απωθημένο από μικρή να μάθει να πιλοτάρει ελικόπτερο. Έτσι μια μέρα πήρε την μεγάλη απόφαση και πήγε στην σχολή πιλότων. Αφού διέπρεψε στα θεωρητικά, ήρθε ο καιρός για τις πρώτες πτήσεις μαζί με τον δάσκαλο, ο οποίος είχε ενθουσιαστεί με τον ζήλο που έδειχνε και με τις ικανότητές της. Καθώς περνούσε ο καιρός λέει ο δάσκαλος:
-Λοιπόν σήμερα θα πετάξεις για πρώτη φορά μόνη σου.
-Μα κύριεεεε ... είστε σίγουρος? 
-Βεβαίως, είσαι από τις καλύτερες γυναίκες πιλότους που έχω εκπαιδεύσει, δεν θα έχεις πρόβλημα. Το μόνο που θέλω είναι να με ενημερώνεις κάθε λίγο για το ύψος που βρίσκεσαι.

Έτσι λοιπόν η ξανθιά μπαίνει στο ελικόπτερο, δένεται και φορά τα ακουστικά της. Ο Δάσκαλος της δίνει το σήμα και αυτήν απογειώνεται. Μετά από λίγα λεπτά ακούγεται από τον ασύρματο: "Είμαι στα 1000 πόδια και ανεβαίνω. Ο καιρός είναι καλός". Μετά από μερικά ακόμα λεπτά ακούγεται ξανά: "Είμαι στα 2000 πόδια και όλα βαίνουν καλώς. Τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο να πιλοτάρεις μόνος σου". Ο δάσκαλος ευχαριστημένος από την πρόοδό της, την βλέπει να ανεβαίνει πάνω από τα 3000 πόδια. Παρόλα αυτά η ξανθιά δεν ξανάδωσε ανταπόκριση από τον ασύρματο. 

Ξαφνικά το ελικόπτερο άρχισε να κάνει ελεύθερη πτώση και χτύπησε στο έδαφος με μανία. Ο Δάσκαλος παίρνει το τζιπάκι του και σε 2' ήταν στο σημείο του ατυχήματος περιμένοντας τα σωστικά συνεργεία. Ψάχνει στα συντρίμμια και βρίσκει την ξανθιά ζωντανή:
-Είσαι καλά κορίτσι μου τι έγινε ?
-Όπως ανέβαινα άρχισα να κρυώνω ....
-Και τι έκανες?
-Έκλεισα τον μεγάλο ανεμιστήρα που είχα από πάνω μου....