Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Θύμιο με βαφτίσανε

Σ' ένα ορεινό χωριό κάθονται οι άντρες στο καφενείο και πίνουν τα τσιπουράκια τους. Όλα κυλούσαν ήσυχα το μεσημεράκι, μέχρι που έρχεται έντρομος ένας χωριανός στο καφενείο και φωνάζει:
-Χαρίλαε! Τρέχα γρήγορα, σκοτώθηκε ο πατέρας σου στο κτήμα.
Σηκώνεται ένας έντρομος και αρχίζει τρέχει. Μετά από 100μ σκέφτεται  "Για κάτσε ρε, εμένα ο πατέρας μου πέθανε όταν ήμουν μικρός..." και γυρνάει στο καφενείο.

Δεν περνά μισή ώρα και έρχεται ένας άλλος χωριανός και φωνάζει:
-Χαρίλαε! Τρέξε σε κλέβουν το κοπάδι!
Σηκώνεται ο προηγούμενος ξανά και αρχίζει τρέχει. Μόλις φτάνει στην άκρη του χωριού σκέφτεται "Μα εγώ μαραγκός είμαι, δεν έχω κοπάδι..." και γυρνά στο καφενείο.

Μετά από τρία τέταρτα έρχεται ένα παιδάκι μαυρισμένο στα μούτρα και φωνάζει:
-Χαρίλαεεεε!!! Γρήγορα σήκω, καίγεται το σπίτι σου και είναι μέσα η οικογένειά σου!
Σηκώνεται ο άλλος και όπως πάει να βγει από το καφενείο σκέφτεται:
"Για κάτσε ρε, δεν με λένε Χαρίλαο..."

[Challenge: Βρείτε από που προέρχεται ο τίτλος και κερδίστε το τασάκι της φωτογραφίας]