Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Τιτανομαχία

Μια φοιτήτρια φιλολογίας πηγαίνει στον γιατρό για να του περιγράψει ένα περίεργο φαινόμενο που της συμβαίνει το τελευταίο διάστημα. Ο γιατρός την δέχεται και συζητάνε:

-Λοιπόν ... Ελβίρα, πες με ποιο είναι το πρόβλημα σου.
-Να ξέρετε γιατρέ τους τελευταίους οκτώ μήνες έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο στην συμπεριφορά μου.
-Συνέχισε ...
-Πάντα είχα καλή σχέση με τους υπολογιστές, αλλά ως απλή χρήστης. Μπαίνω στο ίντερνετ, διαβάζω τις ειδήσεις μου, βλέπω μερικά βίντεο, λίγο στο facebook .... αυτά.
-Και που είναι το περίεργο?
-Εδώ και μερικούς μήνες νιώθω την ανάγκη να παίξω παιχνίδια και ειδικά παιχνίδια στρατηγικής. Έχω τερματίσει πάρα πολλά και η μανία δεν φεύγει!
-Πολύ περίεργο αυτό που με περιγράφεις Ελβίρα μου. Λοιπόν άκου τι θα κάνουμε θα κάνεις κάποιες γενικές εξετάσεις και μόλις βγουν τα αποτελέσματα θα ξαναπεράσεις να τα δούμε μαζί.
-Ευχαριστώ πολύ γιατρέ.

Περνάει μια βδομάδα και η Ελβίρα πάει ξανά στον γιατρό με τις εξετάσεις στην τσάντα της. Αυτός την υποδέχεται για ακόμα μια φορά και διαβάζει τις εξετάσεις. Ξαφνικά σε ένα από τα πολλά φύλλα σταματάει, βγάζει τα γυαλιά του και ρωτάει την Ελβίρα:
-Θα σε κάνω μια προσωπική ερώτηση, αλλά σχετίζεται με την νόσο σου. Έχεις κάνει ποτέ σεξ χωρίς προφυλάξεις?
-Προσέχω γιατρέ, αλλά μια φορά ήπια μερικά ποτάκια παραπάνω και κατέληξα στο κρεβάτι με έναν πληροφορικάριο. Την επόμενη μέρα δεν θυμόμασταν και οι δύο τίποτα.
-Λοιπόν κορίτσι μου λυπάμαι, αλλά κόλλησες Aids of Mythology.