Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Απλή ιατρική...


Πάει κάποιος στο γιατρό και του λέει:
- Γιατρέ μου, τις τελευταίες μέρες με πονάει πολύ το δεξί μου χέρι και δεν ξέρω τι να κάνω.
Αφού τον εξετάζει ο γιατρός του λέει:

- Κοιτάξτε κύριέ μου. Θα πάτε αύριο στο Makedonia Palace (σ.σ.: μπορείτε να βάλετε τ' όνομα οποιουδήποτε ξενοδοχείου της αρεσκείας σας), θα πάτε στο μπουφέ, θα φάτε όσο θέλετε, μετά θα πάτε στο μπαρ, θα πιείτε επίσης όσο θέλετε, μετά θα γλεντήσετε και θα χορέψετε μέχρι να μη μπορείτε άλλο και θα πάτε μετά στη σουίτα που θα έχετε κλείσει. Ε, το πρωί δε θα σας πονάει τίποτα!
Δύσπιστος ο ασθενής, αλλά δεν είχε άλλη λύση. Να μην τα πολυλογούμε λοιπόν, κάνει όλα τα παραπάνω, ξυπνάει το πρωί στη σουίτα και... ΗΤΑΝ ΠΕΡΔΙΚΙ!. Περιχαρής, παίρνει τηλέφωνο το γιατρό του και του λέει τα ευχάριστα:
- Γιατρέ μου χίλια ευχαριστώ, το χέρι μου είναι μια χαρά τώρα, να 'στε καλά! Αλλά πείτε μου, τι είχα τελικά, γιατί θα με φάει η περιέργεια!
- Δεξίωση...
.