Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Θεός 'σχωρέστη!



Σάλος έγινε στο Facebook και τα ελληνικά Blog τις τελευταίες μέρες από την είδηση ότι η Τζουλια, η μοναδική Ελληνίδα που κατάφερε ποτέ μέσα στον καιρό της κρίσης να συντονίσει όλους τους Έλληνες σε μία κίνηση, άφησε την τελευταία της πνοή!
Μετά την τρομερή ανακοίνωση διάφορα πρόσωπα της ελληνικής showbiz, αλλά και απλοί πολίτες, εξέφρασαν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια! Τα μηχανήματα μας τα κατέγραψαν και σας τα παρουσιάζουμε αυτούσια:
@φαν Τζούλιας είπε...
Βίδεο παίζει?

@παπούστης (μάνατζερ Τζούλιας) είπε...
Αν υπάρχει βίντεο θέλω τα ποσοστά μου από τις πωλήσεις.

@Σάσα Μπάστα είπε...
Επιτέλους πέθανε η καριόλα μια ζωή μπροστά μου ήταν. Δηλαδή εμείς οι καλιτέχνισσες πώς θα ζήσουμε?

@Άντζελα Δημητρίου είπε...
Της εύχομαι βίον ανθόσπαρτον.

@Στέλλα Μπεζεντάκου είπε...
Δεν ήταν 26, ήταν 27 δηλαδή ένα χρόνο μεγαλύτερη από μένα.

@Ηλίας Ψινάκης είπε...
Θεά θεά η συγχωρεμένη!

@Γιώργος Παπανδρέου είπε...
Φτουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Τώρα πώς θα βάλω νέα οικονομικά μέτρα?
Ας τα βάλω τη μέρα της κηδείας, τι έξυπνος που είμαι μου το έλεγε και η συγχωρεμένη.


@Σειρηνάκης είπε...
Ρε μουνάκια,πάλι κατεβάζετε τις τσόντες μου από τόρρεντ? Θα σας το κλείσω το κωλοχανείο σας!!!

@Ανώνυμος είπε...
POU THAFTIKE NA IKANOPOIHSW THS NEKROFILIKES MOU EPITHIMIES !!!

@Τρυφων Σαμαρας είπε...
δηλωνω πως η Τζούλια μου ειχε πει πως επιθυμει να την χτενισω ωστε να δειχνει ωραια στο μνημα. να επικοινωνησει η οικογενεια της μαζι μου για να κανονισουμε τα της τιμης.

@Συνταγματάρχης Μουαμάρ Αλ-Καντάφι είπε...
Φτου γαμω τον Αλλαχ μου γαμω...
Και μου ειχε υποσχεθει οτι θα ερχοταν ντυμενη νοσοκομα. Δε γαμιεται, και με την Ουκρανη καλα τα περναω.


@κλαιν είπε...
Που παιζει να γινει η ταφη?
Να παρω ενα φτιαρι να παω το βραδυ...
Η μοναδικη περιπτωση να τον ακουμπησει καποιος στην Τζουλια χωρις να πληρωσει!
Ευκαιρια!


@Ανώνυμος είπε...
psinetai kaneis gia tichu?

@Η μαμά σου είπε...
Νικολάκι σταμάτα τις μαλακίες κε να την παίζεις κάτω από το γραφείο ακούω τα γκουπ γκουπ στην κουζίνα...τράβα διάβασε τα μαθήματα σου μικρούλι μου...

@DJIBRIL CISSE είπε...
ελα ρε πουστη γαμησα τους γαυρους φετος 2 φορες και ειχα κλεισει ραντεβου με την τζουλια να γηρησουμε το 3ο dvd κριμα.....

@Τσακ Νορις είπε...
μην λετε μαλακιες.εδω την εχω και την τσιμπουκωνω

@Ο αλήτηΖ είπε...
ti 8a fame re paidia??
[Πηγή: trompaktiko.gr]

Τελικά η είδηση αποδείχτηκε ψευδής και η Ελλάδα επανήλθε στην καθημερινότητα της. Εξάλλου δεν ήταν δυνατόν η Κυρα Τζούλια να φύγει έτσι απλά, χωρίς να έχει εκπληρώσει το έργο της (Την Τριλογία).