Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Επόμενη Στάση ...

Σε ένα lounge cafe κάθονται τρεις έγκυες γυναίκες, μια μελαχρινή, μια κοκκινομάλλα και μια ξανθιά. Εκεί που έπιναν τον φρεντοτσίνο τους  και λέγαν τα δικά τους, φτάνει η συζήτηση στα μωρά τους. Λέει λοιπόν η μελαχρινή στην κοκκινομάλλα:
-Το δικό μου μάλλον θα είναι αγόρι.
-Και πως το ξέρεις?
-Να, στην διάρκεια της σύλληψης ήμουν από πάνω.
-Αν αυτό που λες είναι αλήθεια, εγώ θα κάνω κορίτσι!
-Γιατί?
-Γιατί κατά την διάρκεια της σύλληψης ήμουν από κάτω.

Η ξανθιά που παρακολουθούσε την συζήτηση και γυρνούσε το καλαμάκι στον καφέ της, με το που ακούει τα παραπάνω, βουρκώνει, αφήνει τον καφέ και αρχίζει τα κλάματα. Την πιάνουν οι φίλες της και προσπαθούν να την παρηγορήσουν:
-Γιατί κλαις αγάπη μου, τι είπαμε και σε πείραξε?
-Δεν θέλω να κάνω κουτάβια!