Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Blue Screen of Death


Ήταν ο Bill Gates και συζητούσε με το γιο του:
-Πατέρα, γνώρισα χθες μια κοπέλα και πήρα το τηλέφωνό της. Είναι πολύ όμορφη και θα ήθελα να κάνω κάτι μαζί της.
-Μπράβο παιδί μου, που είναι το θέμα σου λοιπόν?
-Δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να κάνω για να την ρίξω στο κρεβάτι. Γι' αυτό θέλω τη γνώμη σου.
-Λοιπόν, γιε μου, άκου τι θα κάνεις. Θα πας και θα την παραλάβεις με την λιμουζίνα και θα πάτε στο πιο κυριλέ-ακριβό εστιατόριο της πόλης. Θα φάτε, θα πιείτε τα ακριβότερα. Μετά θα μπείτε στην λιμουζίνα και θα πάτε για ποτό στο ακριβότερο Club της πόλης. Θα μπείτε VIP, θα ανοίξεις μπουκάλι και θα πιείτε. Τέλος όταν φύγετε από κει ξημερώματα, θα πάτε στην σουίτα που θα σας έχω κλείσει στο καλύτερο πεντάστερο ξενοδοχείο της πόλης και θα γίνει το σκηνικό.
-Ευχαριστώ πατέρα για τις συμβουλές!

Πως τυχαίνει να ακούσει και η κόρη του Bill Gates την όλη συζήτηση, λέει:
-Καλά όλα αυτά μπαμπά, αλλά που πήγαν ο ρομαντισμός, το συναίσθημα...
-Μην ψαρώνεις καλή μου, αυτά είναι κόλπα των Linuxάδων για να την βγάζουν τζάμπα!
.