Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

ΠΑΟΚ, Γιατρός, Πάνω απ' όλα ο Αετός


Ένας με IQ κοντά στο 190 πάει στο Γιατρό:
- Γιατρέ έχω μεγάλο πρόβλημα.
- Τι έχεις, πες με...
- Είμαι πολύ έξυπνος!
- Και πού 'ναι το κακό σε αυτό?
- Με δυσκολεύει πάρα πολύ στην προσωπική μου ζωή, οι παρέες με αποφεύγουν, κτλ κτλ κτλ.
- Παιδί μου έχεις κάτι που άλλοι θα πλήρωναν να το έχουν, ξανασκέψου το...
- Δεν ξέρω γιατρέ, σε λέω έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα, δεν ξέρω τι να κάνω σκέφτομαι να αυτοκτονήσω!!!
- Λοιπόν άκου...


....έχω ένα μηχάνημα που βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο ακόμα. Αυτό το μηχάνημα μπορεί και διαγράφει εγκεφαλικά κύτταρα με μια αναλογία περίπου δέκα πόντους IQ το πεντάλεπτο. Θέλεις να το δοκιμάσουμε?
- Φυσικά!!! Είπατε δέκα πόντους το πεντάλεπτο?
- Ναι, θα σε αφήσω μέσα είκοσι λεπτά και όταν θα τελειώσουμε θα έχεις IQ γύρω στο 150. Τι λες?
- Σύμφωνοι γιατρέ!!

Υπογράφει λοιπόν τα χαρτιά, γίνονται οι διαδικασίες, τον συνδέει ο γιατρός στο μηχάνημα και περιμένει. Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο του γιατρού και ήταν ένας άλλος ασθενής. Πιάνουν την κουβέντα και ξεχνιέται ο γιατρός. Ξαφνικά θυμάται τον άλλον που έχει συνδεδεμένο στο μηχάνημα, πετάγεται και πάει να τον σηκώσει. Ο άλλος δεν αντιδρούσε, λέει "Τον σκότωσα τον άνθρωπο" κάνει προσπάθειες να τον επαναφέρει, όταν ξαφνικά ο άλλος ανοίγει τα μάτια του:

- Παιδί μου ζεις? Πες μου κάτι...
-....α ........
- Μίλα!!! Πές ΚΑΤΙ!!!
Κι εκείνος πετάγεται και:


.