Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Σεντόνια και Παπλωματοθήκες

Ένας κορυφαίος ψυχίατρος δέχεται να δει έναν αρκετά περίεργο πελάτη, ο οποίος αντιμετωπίζει ένα χρόνιο πρόβλημα, το οποίο δεν έχει λυθεί, παρόλο που έχει επισκεφθεί αρκετούς γιατρούς και έχει κάνει ένα σωρό εξετάσεις. Οπότε ο γιατρός δέχεται να δει τον πελάτη, κάθονται και συζητάνε:
-Γιατρέ έχω μεγάλο πρόβλημα ...
-Πείτε μου κύριε Αρίσταρχε.
-Δεν ξέρω γιατρέ ... κανείς δεν έχει καταφέρει να το διορθώσει το πρόβλημά μου.
-Ηρεμήστε κύριε, έχω αντιμετωπίσει πολλές περιπτώσεις και είμαι από τους καλύτερους γιατρούς του είδους, θα κάνω τα πάντα να σας βοηθήσω. Απλά πείτε το πρόβλημά σας ....
-Να .... νομίζω ότι κάποιος είναι κάτω από το κρεβάτι μου κάθε φορά που πάω να κοιμηθώ.
-Εντάξει δεν είναι τόσο τραγική η περίπτωσή σας, θα κάνουμε μερικούς μήνες συνεδρίες και μόλις τελειώσουμε δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα.
-Και πόσες φορές πρέπει να ρθω?
-Υπολογίζω γύρω στις 2 φορές την βδομάδα για περίπου έξι μήνες που σας είπα.
-Και πόσο στοιχίζει η κάθε μια?
-Θα σας κάνω μια καλή τιμή, 200€ η συνάντηση, αλλά μην στέκεστε στην τιμή, θα γίνεται απολύτως καλά και θα προσχωρήσετε με την ζωή σας.
-Δεν θα γίνω ποτέ καλά ....
Λέει ο κυρ. Αρίσταρχος και φεύγει κλαίγοντας από τον γιατρό.

Μετά από ένα χρόνο ο γιατρός συναντά τυχαία τον Αρίσταρχο στον δρόμο. Τον αναγνώρισε και τον χαιρέτησε, οπότε έπιασαν την κουβέντα.
-Φαίνεσαι ανανεωμένος, πήγες σε άλλο γιατρό? Σε ρωτάω γιατί δεν ξαναήρθες σε μένα ....
-Όχι ... δεν θα ερχόμουν για 200€ την συνάντηση. Βρήκα την λύση με μόνο 6€.
-Ποιος γιατρός χρεώνει τόσα?
-Μα δεν πήγα σε γιατρό.
-Τότε?
-Όταν έφυγα από εσάς πήγα στο μπαρ της πόλης και ήπια ένα ουίσκι για να ξεχαστώ. Ο μπάρμαν θεράπευσε το πρόβλημά μου.
- Τι έκανε?
-Με είπε να κόψω τα πόδια του κρεβατιού, έτσι δεν θα είναι χωρά κανείς από κάτω!