Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Το Δηλητήριο


Στο μπαρ της μικρής πόλης για άλλο ένα βράδυ επικρατεί ησυχία. Κάθεται ένας μικρόσωμος καημένος κυριούλης και κοιτάει σκεπτικός το ποτό του... Σε μια στιγμή τον πλησιάζει ο μάγκας του μαγαζιού, που είχε και έναν άλφα όγκο, του παίρνει το ποτό και το κατεβάζει μονορούφι. Τότε ο φίλος μας βάζει τα κλάματα! Ψαρώνει ο νταής και του λέει:
-Συγνώμη ρε φίλε για καβγά ψαχνόμουν δεν ήξερα ότι θα 'βαζες τα κλάματα, θα σου πάρω άλλο!
-Όχι δε φταις εσύ, απλά σήμερα όλα μου παν στραβά. Να φανταστείς το πρωί άργησα να ξυπνήσω και έχασα ένα σοβαρό μίτιγκ με τον διευθυντή  μου και με απέλυσε. Βγήκα έξω και συνειδητοποίησα πως μου 'χαν κλέψει το αμάξι. Παίρνω ταξί να γυρίσω σπίτι και ξεχνώ μέσα το πορτοφόλι. Με το που μπαίνω σπίτι βλέπω την γυναίκα μου αγκαλιά με τον Σάκη τον Υδραυλικό από την Κοζάνη. Μετά από όλα αυτά και ενώ έχω αποφασίσει να αυτοκτονήσω, έρχεσαι εσύ και μου πίνεις το δηλητήριο...
.