Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Γιατί μπαμπά...?


Η μικρή Ελενίτσα αναρωτιόταν από πού προήλθαν οι άνθρωποι. Έτσι, πήγε να ρωτήσει τη μαμά της. Εκείνη, λοιπόν, της είπε:

- Κοίτα αγάπη μου, πολύ παλιά ο Θεός έφτιαξε δυο ανθρώπους, τον Αδάμ και την Εύα, έναν άντρα και μια γυναίκα δηλαδή. Αυτοί οι δύο ενώθηκαν μεταξύ τους, έκαναν παιδιά, τα παιδιά ενώθηκαν κι αυτά και με τα χρόνια έγιναν πολλοί άνθρωποι. Έτσι έγινες κι εσύ!

Καθώς, όμως, η Ελενίτσα πήγαινε στο δωμάτιό της βρήκε στο σαλόνι τον πατέρα της κι είπε να ρωτήσει κ αυτόν. Χαρούμενος ο πατέρας της Ελενίτσας που το κοριτσάκι του είχε τέτοιες απορίες της είπε:
- Είναι απλό κορούλα μου. Πριν πολλά-πολλά χρόνια, υπήρχαν οι πίθηκοι, οι οποίοι με τα χρόνια ζεστάθηκαν, έβγαλαν τις τρίχες τους, έμαθαν να μιλάνε, να περπατάνε όρθιοι, άλλαξε και το πρόσωπό τους κι έγιναν άνθρωποι. Με πολλές τέτοιες αλλαγές γίναμε κι εμείς οι άνθρωποι.

Μπερδεμένη η η Ελενίτσα από τις δύο διαφορετικές απόψεις ρωτάει τη μαμά της:

- Μαμά, γιατί εσύ κι ο μπαμπάς μου είπατε διαφορετικά πράγματα???
- Είναι απλό αγαπούλα μου, ο μπαμπάς σου είπε για τη δικιά του καταγωγή κι εγώ για τη δικιά μου…
.