Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Η πρώτη νύχτα του γάμου


Ηταν μια φορά και έναν καιρό η Ευρυδίκη. Ένα πολύ ήσυχο κοριτσάκι που τελικά παντρεύτηκε αυτόν που της προξένεψαν. Οπως είναι φυσιολογικό η Ευρυδίκη, που ήταν παρθένα, ήταν αγχωμένη για την πρώτη νύχτα του γάμου της, γιατι δεν ήταν σίγουρη αν μπορούσε να ικανοποιήσει τον άντρα της. Πριν πέσουν στο κρεβάτι λοιπόν, όπως ήταν με το νυφικό, κάθεται στο μπαρ του ξενοδοχείου και πίνει ένα ουίσκι φανερά προβληματισμένη. Την βλέπει λοιπόν μια κυρία, τύπου cougar, την πλησιάζει και την ρωτά τι έχει:
-Γιατί είσαι έτσι κορίτσι μου? Σημερα παντρευτηκες, δεν πρέπει να είσαι έτσι!
-Να ξέρετε έχω μεγάλο πρόβλημα, δεν ξέρω αν μπορώ να ικανοποιήσω τον άντρα μου.
-Γιατί το λες αυτό?
-Δεν έχω ξαναπάει με άντρα και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.
-Μην σκας κορίτσι μου! Γράψε το τηλέφωνό μου και όταν σου ζητήσει κάτι θα βρεις μια δικαιολογία και θα με πάρεις τηλέφωνο να σε πω εγώ τι θα κανεις.
-Ωωω σας ευχαριστώ πολυ! Με σώζετε! Παω τώρα πάνω στο δωμάτιο!

Πάει λοιπόν πάνω και ο άντρας της την περιμένει. Γδύνονται και ενώ μένουν μόνο με τα εσώρουχα λεει αυτός "Παρε μου μία πίπα". Έντρομη η Ευρυδίκη, λέει "Μου επιτρέπεις να πάω στο μπάνιο πρώτα αγάπη μου?". Παίρνει πονηρά το κινητό και χτυπάει τηλέφωνο στην κυρία στο Μπαρ:
-Ναι γεια σας η Ευρυδίκη ειμαι
-Πες με κορίτσι μου ...
-Με είπα να του πάρω πίπα, πως το κάνω αυτό?
-Θα πάρεις το μόριο του άντρα σου, θα το βάλεις στο στόμα σου και θα πεις "ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ"
-Σας ευχαριστώ

Κλείνει λοιπόν το τηλέφωνο και ξεκινάει να παέι στο δωμάτιο αλλά όταν έριξε μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη, πήγε να σπάσει ένα μπιμπίκι που νόμισε ότι είδε, με αποτέλεσμα να ξεχάσει την χώρα. Πάει λοιπόν στον άντρα της ενώ σκέφτεται στον δρόμο ποια έιναι η σωστή χώρα. Πιάνει τελικά το μόριό του, το βάζει στο στόμα της και σκέφτεται "Ποια ηταν χωρα τώρα .... αα ναι":
-ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ!

by Loukis