Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Ψέματα σε λέω

Ένα πρωινό σαν όλα τα άλλα, μια μητέρα πηγαίνει τα παιδιά της στο σχολείο. Καθώς οδηγάει πετάγεται από μια διασταύρωση ένα αγροτικό και τους παίρνει παραμάζωμα. Ο γυναίκα έπεσε σε κώμα και ξύπνησε μετά από καιρό στην εντατική, την ώρα που ο γιατρός βρισκόταν στο δωμάτιο και μελετούσε τα διαγράμματα:
-Γιατρέ που βρίσκομαι, τι έγινε?
-Είχατε ένα σοβαρό τρακάρισμα και πέσατε σε κώμα.
-Ναι αλλά στο αμάξι ήταν και τα παιδιά μου, που είναι τα παιδιά μου?
-Στο δίπλα δωμάτιο .....
-Είναι καλά? Ο Γιος μου είναι καλά? Ήταν πολύ καλός στο ποδόσφαιρο και είχε προοπτικές να γίνει μεγάλος ποδοσφαιριστής!
-Με συγχωρείτε, αλλά ο γιος σας έχασε και τα δύο του πόδια και δεν θα ξανακλωτσήσει μπάλα.
-Τι με λέτε τώρα γιατρέ!! Η κόρη μου είναι καλά? Ήταν πολύ καλή στο τένις και είχε προοπτικές να παίξει στο Ρολλάν Γκαρός!
-Με συγχωρείτε και πάλι, αλλά η κόρη σας έχασε και τα δύο της χέρια στο ατύχημα. Οπότε δεν θα μπορεί να κρατήσει τίποτα ξανά ....

Η γυναίκα πλαντάζει στο κλάμα και ο γιατρός προσπαθεί να την ησυχάσει. Τότε τον ρωτά:
-Γιατρέ πόσο καιρό είμαι σε κώμα?
-Ένα μήνα.
-Και τι ημερομηνία έχουμε σήμερα
-Σήμερα είναι πρωταπριλιά!

Η Γυναίκα σκάει ένα χαμόγελο, σκουπίζει τα δάκρυα της, γυρνάει και λέει στον γιατρό:
-Γιατρέ μήπως με δουλεύετε?
-Σαφώς .... και τα δύο σας παιδιά πέθαναν στο ατύχημα.