Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012

Κάνε γιαγιά να δεις καλό!

Η σκηνή ήταν πολύ συγκινητική. Η γιαγιά είναι ετοιμοθάνατη και μόλις έχει "χαιρετήσει" τα παιδιά της, τα οποία απομακρύνονται στον κάτω όροφο του σπιτιού. Η γιαγιά γυρίζει και λέει στο νοσοκόμο:

- Σε παρακαλώ, πήγαινε φέρε μου απ' την παπουτσοθήκη τις αγαπημένες μου παντόφλες, θέλω να είμαι καλοντυμένη όταν θα 'ρθει ο Χάρος να με πάρει.

Ο νοσοκόμος ανοίγει την πόρτα του δωματίου και βλέπει να κάθονται στο σαλόνι οι δύο πανέμορφες εγγονές της γιαγιάς. Τις πλησιάζει, λοιπόν, με ύφος γαμιά και τους λέει:
- Θα σας φανεί περίεργο αυτό που θα σας πω, αλλά είναι η τελευταία επιθυμία της γιαγιάς σας. Θέλει να κάνω έρωτα και με τις δυο σας!

- Αποκλείεται, είπαν σχεδόν με μια φωνή κι οι δύο, η γιαγιά μας δε θα ζητούσε ποτέ κάτι τέτοιο!

Γυρίζει, λοιπόν, ο νοσοκόμος το κεφάλι προς το δωμάτιο και φωνάζει:

- Γιαγιά, και τις δύο δε μου 'πες?

- Ναι, παλικάρι μου και τις δύο σου είπα!